Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

Προσέγγιση του Θεού – Χρήστος Γιανναράς


Όταν η Εκκλησία μας καλεί στην αλήθεια της, δεν μας προτείνει κάποιες θεωρητικές θέσεις που πρέπει καταρχήν να αποδεχθούμε. Μας καλεί σε μια προσωπική σχέση, σε ένα τρόπο ζωής που συνιστά σχέση με τον Θεό ή οδηγεί προοδευτικά και βιωματικά στη σχέση μαζί του. Αυτός ο τρόπος μεταμορφώνει τη σύνολη ζωή από ατομική επιβίωση σε γεγονός κοινωνίας. Η Εκκλησία είναι ένα σώμα κοινωνίας, όπου τα μέλη ζουν όχι το καθένα για τον εαυτό του, αλλά το καθένα σε οργανική ενότητα αγάπης με τα υπόλοιπα μέλη και την κεφαλή του σώματος, τον Χριστό. Πιστεύω στην αλήθεια της Εκκλησίας, σημαίνει ότι δέχομαι να ενταχθώ στο «σύνδεσμο της αγάπης» που τη συνιστά, εμπιστεύομαι στην αγάπη των αγίων και του Θεού, και αυτοί με δέχονται με πίστη - εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου. 
Φτάνουμε στον Θεό μέσα από ένα τρόπο ζωής, όχι μέσα από ένα τρόπο σκέψης. Τρόπος της ζωής είναι κάθε οργανική λειτουργία αύξησης και ωριμότητας – είναι ο τρόπος λ.χ. που συγκροτεί τη σχέση με τη μητέρα και τον πατέρα μας. Από το θηλασμό και το χάδι και τη στοργή και φροντίδα, ως τη συνειδητή κοινωνία και αποδοχή της αγάπης τους, βλασταίνει σιωπηλά κι ανεπαίσθητα στην ψυχή του παιδιού η πίστη στη μητέρα και τον πατέρα του. Δεν χρειάζεται λογικές αποδείξεις ή θεωρητικές κατοχυρώσεις αυτός ο δεσμός, παρά μόνο αν διαταραχθεί η ίδια η σχέση. Μόνο τότε την πραγματικότητα της ζωής προσπαθούν να υποκαταστήσουν τα επιχειρήματα της σκέψης.
Χρήστος Γιανναράς
anastasios

ΣΧΟΛΙΟ : Μέ αξεπέραστο τρόπο ο Γιανναράς μας φανερώνει τήν ουσία τού κληρικαλισμού . Αυτού πού εξελίχθηκε σήμερα σέ οικουμενισμό. Τούς πιστούς τού κληρικαλισμού λοιπόν τούς καλεί η εκκλησία, όχι ο Κύριος. Καί τούς κρατά στήν εκκλησία δέν τούς αποδίδει ποτέ στόν Κύριο. Μιά εκκλησία αυτονομημένη, η οποία "συνεχίζει" τό εργο τού Κυρίου στήν ιστορία. 

"Πιστεύω στην αλήθεια της Εκκλησίας, σημαίνει ότι δέχομαι να ενταχθώ στο «σύνδεσμο της αγάπης»που τη συνιστά, εμπιστεύομαι στην αγάπη των αγίων και του Θεού, και αυτοί με δέχονται με πίστη - εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου."
"Τρόπος της ζωής είναι κάθε οργανική λειτουργία αύξησης και ωριμότητας – είναι ο τρόπος λ.χ. που συγκροτεί τη σχέση με τη μητέρα και τον πατέρα μας. Από το θηλασμό και το χάδι και τη στοργή και φροντίδα, ως τη συνειδητή κοινωνία και αποδοχή της αγάπης τους, βλασταίνει σιωπηλά κι ανεπαίσθητα στην ψυχή του παιδιού η πίστη στη μητέρα και τον πατέρα του."
Ένας τρυφερός χριστιανισμός πού δέν μπορεί νά αντέξει τήν μάχαιρα πού ήρθε καί έβαλε ο Κύριος. Η Μητέρα εκκλησία  η συνέχεια τής αγάπης τής μαμάς!
Η Εκκλησία καλεί γιά πολλούς λόγους βέβαια: όσους είναι φιλακόλουθοι, όσους αγαπούν τά χρυσά άμφια, όσους έχουν καλή φωνή, γιά φιλανθρωπία, γιά την εξουσία τού κηρύγματος, γία την εξουσία τής Θείας Ευχαριστίας, γιά την ευκολία τής κατοχής αξιώματος χωρίς αξιολόγηση,... Τίποτε από όλα αυτά δέν έχει σχέση μέ τήν Εκκλησία τού Κυρίου.
Τί μάς είπε ο Κύριος γιά αυτή τήν εκκλησία; "ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΚΛΗΤΟΙ ΛΙΓΟΙ ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ". 
Είναι η εκκλησία τών κλητών οι οποίοι δέν θέλουν νά ακολουθήσουν τήν οδό τών Αγίων, νά ενωθούν μέ τόν Κύριο, νά γίνουν εκλεκτοί, όπως τό επιθυμεί καί τό υποσχέθηκε  ο Κύριος.
 Πού ικανοποιούνται μέ τά ελάχιστα γιά τήν εξασφάλιση μιάς βεβαιότητος, η οποία διαφορετικά δίνεται από τόν Κύριο. Καί αυτοί οι κλητοί εμποδίζουν καί όσους επιθυμούν νά γνωρίσουν τόν ΚΥΡΙΟ αλλά εχθρεύονται επίσης καί όσους τόν έχουν γνωρίσει.
Τό σώμα Κυρίου δέν είναι ο καρπός τής προσευχής καί τού Αγίου Πνεύματος, είναι τό Κυριακό σώμα, οι γέροι τής Κυριακής. Στήν εκκλησία αυτή υπάρχουν κλητοί πού μόνο γιαυτό νομίζουν ότι είναι εκλεκτοί, δέντρα χωρίς καρπό, καταραμένα από τόν Κύριο καί δικαίως ετοιμάζονται νά αυτοκτονήσουν στά πόδια τού πάπα, κρεμασμένοι στήν ξεραμένη συκιά τής πανθρησκείας.
Αμέθυστος 

3 σχόλια:

  1. Ωδές της Αγίας Τριάδας (μέρος 2ο)
    http://www.tlig.org/el/messages/1087/

    (Συνεχίζει ο Ιησούς Χριστός...)

    Η Βασιλεία των Ουρανών μπορεί να συγκριθεί με το βασιλικό γεύμα που παρέθεσε ένας βασιλιάς για τον γάμο του γιου του, όπως στην παραβολή που σας έδωσα.7 Είμαι ο ίδιος που μίλησε τότε, που μιλάει και τώρα. Ο γάμος ήταν έτοιμος, εκείνοι όμως που είχαν εγκάρδια προσκληθεί δεν ενδιαφέρθηκαν να πάνε, πολλοί μάλιστα απ’ αυτούς περιφρόνησαν την πρόσκληση του βασιλιά. Αυτός είναι ένας συνηθισμένος πειρασμός ανάμεσα σ΄ αυτούς που πιστεύουν ότι εργάζονται για τα συμφέροντά Μου και έχουν κληθεί αλλά δεν έχουν χρόνο να ανταποκριθούν στο κάλεσμά Μου. Στην πραγματικότητα, ο νους τους βρίσκεται μακριά από Μένα, είναι απορροφημένοι από μικροπράγματα ή από προσωπικές υποθέσεις. Απαθείς προκειμένου να κινηθούν ή να χάσουν τις ανέσεις τους, προβάλλουν κάθε λογής δικαιολογίες. Μένουν, τουλάχιστον, οι άθλιοι και οι φτωχοί στο πνεύμα και όσοι ποτέ τους δεν Με γνώρισαν ούτε άκουσαν για Μένα. Από αυτούς θα λάβω έπαινο και τιμή, γιατί αυτοί είναι οι εκλεκτοί που δεν απέρριψαν το κάλεσμά Μου, όπως οι πρώτοι καλεσμένοι, ή ο άνθρωπος αυτός που μπήκε με μισή καρδιά, χωρίς να φροντίσει να είναι κατάλληλα ντυμένος… Ο βασιλιάς είχε δώσει στους δούλους του εντολές να πάνε στα σταυροδρόμια της πόλης και να τους καλέσουν όλους, καλούς και κακούς… Αυτοί είναι οι άνθρωποι που δεν ήταν δικοί Μου8 και για τους οποίους θα πω τώρα: «εσείς είστε ο λαός Μου», αντί να τους πω «δεν είστε ο λαός Μου αλλά τα αποβράσματα κάθε λογής κοινωνίας.» Θα τους ονομάσω γιους και θυγατέρες του ζωντανού Θεού, κληρονόμους της Βασιλείας Μου.
    Προσέξτε, ο Βασιλιάς σας έρχεται τώρα κοντά σας στις σκοτεινές σας μέρες, με συνοδεία αγγέλων Του για να σας προσκαλέσει στη γαμήλια γιορτή Του. Πολλοί είναι οι καλεσμένοι αλλά λίγοι οι εκλεκτοί… Όποιος δεν έχει ένδυμα γάμου, όποιος ποτέ δεν φρόντισε να ντυθεί ανάλογα από έλλειψη ενθουσιασμού και σεβασμού, δεν θα μπει στη Βασιλεία των Ουρανών.9
    Σας βεβαιώνω, αν δεν φορέσετε Εμένα ως ένδυμα γάμου, ο Πατέρας δεν θα Με αναγνωρίσει σ΄ εσάς…10 Θα φέρω πίσω πολλούς από ξένες χώρες. Κανένα τείχος δεν θα ορθωθεί στο δρόμο τους, αλλά οι άγγελοί Μου που φυλάνε το κατώφλι Μου, θα τους ανοίξουν δρόμο και θα σκορπίσουν πάνω του ζαφείρια11 για να τους οδηγήσουν σε Μένα...
    Κι εσύ, εσύ που φωνάζεις: «Οι νεκροθάφτες μαζεύονται γύρω μου, Κύριε, σώσε με! Θέλω να απαρνηθώ την αμαρτία και να είμαι μαζί Σου τώρα στη γαμήλια γιορτή!» μην απελπίζεσαι, κι εσύ επίσης θα σωθείς αφού είσαι πρόθυμος να σωθείς. Οι νεκροθάφτες θα διωχθούν από τους αγγέλους Μου. Και τότε, οι άγγελοί Μου θα σε σηκώσουν με τρόπο θαυμαστό πάνω σε ένα κατάλευκο σεντόνι και κρατώντας το από τις τέσσερις άκρες, θα πετάξουν στους ουρανούς και θα σε μεταφέρουν στα ύψη για να περιποιηθούν τις πληγές σου12 με ουράνιο βάλσαμο, σμυρνέλαιο, αρώματα και ανθόνερο13 ; . Αυτό θα γίνει για να σε καθαρίσουν και να σε εξαγνίσουν, προτού σε οδηγήσουν σε Μένα. Αυτή η περίοδος κάθαρσης και εξαγνισμού είναι μια προετοιμασία συνηθισμένη για τη μέλλουσα νύφη. Κάθε μέλλουσα νύφη χρειάζεται, για ένα χρονικό διάστημα, να καθαριστεί προτού οι άγγελοί Μου την παραδώσουν στον Νυμφώνα για να συναντήσει τον Νυμφίο της.

    ΑΡΧΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΓΑΜΗΛΙΟΥ ΔΕΙΠΝΟΥ
    ΕΙΜΑΙ Ο ΩΝ


    http://www.tlig.org/el/messages/564/




    - Στην πραγματικότητα, παιδί Μου, μάχονται εναντίον Μου επειδή καταπνίγουν τον Παράκλητο. Κόρη Μου, αυτοί οι άνθρωποι δεν αντιτίθενται σε σένα... Όχι άγγελε Μου, αντιτίθενται σε Μένα, όχι σε σένα. Αν σε αγνοούν, λουλούδι Μου, είναι γιατί μεγάλωσες στη μέση της ερημιάς τους, δεν θα σε ποτίσουν για να ξεραθείς και να μαραθείς. Συνεχίζουν όμως να ξεχνούν ότι Εγώ είμαι ο Αφοσιωμένος σου Φύλακας.

    Βασούλα, θα σου υπενθυμίσω την παραβολή του γαμήλιου δείπνου. 2 Κόρη Μου, πολλοί είναι οι καλεσμένοι, αλλά λίγοι οι εκλεκτοί. Όποιος πιστεύει, αυτό είναι χάρη που δίνεται από Μένα, όποιος έχει πίστη κι αυτό επίσης είναι χάρη που δίνεται από Μένα. Αυτοί είναι οι καιροί της Χάριτος και της Ευσπλαχνίας. Αυτοί είναι οι καιροί της έκχυσης του Αγίου Μου Πνεύματος. Αυτοί είναι οι καιροί που το Άγιο Πνεύμα Μου θα σας βγάλει από τη μεγάλη σας αποστασία για να σας νυμφευθεί. Η αθλιότητα της εποχής σας θα αφαιρεθεί από τη γενεά σας, γιατί με το ίδιο Μου το Χέρι θα ξετυλίξω το νεκρικό σας σάβανο για να σας ντύσω με τη γαμήλια στολή σας. Νιώσε τη χαρά Μου, Βασούλα Μου! Νιώσε πόσο χαίρομαι ήδη γι' αυτό το επερχόμενο γεγονός!

    Το Άγιο Πνεύμα Μου θα έρθει να φέρει Φωτιά στη γη, και πόσο θα ήθελα να φλέγεται ήδη! Αυτοί είναι οι καιροί των Γάμων του Αγίου Μου Πνεύματος, αυτοί είναι οι καιροί που ο Βασιλιάς της Ειρήνης στέλνει τους υπηρέτες του τους αγγέλους, τους προφήτες Του και την Ουράνια Αυλή Του να πάνε στις τέσσερις γωνιές της γης και να προσκαλέσουν τους φίλους Του στο γαμήλιο δείπνο Του και στη Βασιλεία Του και να τους προσφέρει το Ουράνιο Μάννα Του. Έστειλα τους αγγελιαφόρους Μου με αλήθεια και δικαιοσύνη μέχρι το κατώφλι σας να σας αναγγείλουν την Επιστροφή Μου, αλλά οι περισσότεροι από σας δεν τους πίστεψαν και τους μεταχειρίστηκαν σαν απατεώνες. Άλλοι δεν ήρθαν γιατί προτίμησαν την τιμή των ανθρώπων από την τιμή που προέρχεται από Μένα.

    Αφού σας κάλεσα και Μου αρνηθήκατε, αφού σας έγνεψα και δεν θέλετε να δώσετε σημασία, αφού αγνοήσατε όλες Μου τις εκκλήσεις και απορρίψατε την προσφορά της Αγάπης, θα γεμίσω τον Οίκο Μου και θα δώσω τη Βασιλεία Μου σ' αυτούς που η κοινωνία σας απορρίπτει, για να σας καταπλήξω όλους. Θα τους αποκαταστήσω την όρασή τους και θα τους γιατρέψω, θ' αφήσω ορθάνοιχτες τις Πόρτες του Οίκου Μου για να τους αφήσω να μπουν. Οι αγγελιαφόροι Μου θα φωνάξουν δυνατά στους δρόμους και στις δημόσιες πλατείες. Θα είναι σταλμένοι από Μένα να προσκαλέσουν τα νεκρά σώματα που θα συναντήσουν σε κάθε γωνιά του δρόμου, κι αυτοί που κανείς δεν τους μίλησε ποτέ για Μένα θα Με δουν, κι αυτοί που δεν άκουσαν ποτέ για Μένα θα ακούσουν και θα εννοήσουν. Θα βρεθώ απ' αυτούς που δεν Με ζήτησαν ποτέ. Όπως φανέρωσα το Άγιο Μου Πρόσωπο σε σένα κόρη Μου, με τον ίδιο τρόπο θα φανερωθώ σε όσους δεν ρώτησαν για Μένα. Το Πνεύμα Μου δεν Το θέλετε! ούτε την Καρδιά Μου που σας προσφέρω στο Χέρι! Σας τα λεω τώρα πριν γίνουν, ώστε όταν γίνουν πραγματικά, να πιστέψετε ότι Είμαι ο Ων.

    Η Βασιλεία Μου θα σας αφαιρεθεί και θα δοθεί σ' ένα λαό που θεωρείτε ασήμαντο και ανόητο, τους περιφρονημένους της κοινωνίας σας, και ο Οίκος Μου θα ανοικοδομηθεί και θα ανορθωθεί απ' αυτούς που ονομάζετε απλοϊκούς. Αυτοί, με την αγάπη τους, θα ανορθώσουν τα ερείπια του Οίκου Μου και όλ' αυτά που ερημώθηκαν, και το Άγιο Πνεύμα Μου θα τους ποιμαίνει και θα τους παρηγορεί... Το φρούριο των υπερήφανων θα γίνει σύντομα ένας σωρός από χώμα. Η Δικαιοσύνη θα υπερισχύσει. Προσευχήσου γι' αυτούς τους ποιμένες, προσευχήσου για τη μεταστροφή τους. Να είσαι ευλογημένη, παιδί Μου. Δεν θα καθυστερήσω, σύντομα θα Με δεις πρόσωπο με πρόσωπο. Εγώ Είμαι.
    ΑΡΧΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ ΚΑΙ ΣΟΦΟΥΣ


    http://www.tlig.org/el/messages/551/



    - Σε συγxωρώ, προτιμώ να σε συγχωρήσω παρά ν' αφήσω την οργή Μου να πέσει πάνω σου. Έρημη και ακατοίκητη ήσουν, ήσουν πασίγνωστη για την ερημιά σου. Ήσουν σαν απότιστος κήπος κι Εγώ, σαν ρυάκι που κυλάει μέσα σε κήπο, ήρθα σε σένα να ποτίσω τη γη σου. Σε έσωσα από τα νύχια του εχθρού Μου. Το λιοντάρι σε άφησε και η γη σου έγινε τώρα κήπος χάρη στην Άπειρη Αγάπη κι Ευσπλαχνία Μου. Είμαι ο Σωτήρας σου και Ιησούς είναι το Όνομα Μου. Επίτρεψέ Μου να γράψω το ακόλουθο μήνυμα για τον... 1 Εγώ, ο Κύριος, στέκομαι μπροστά του και βάζω μπροστά του φωτιά και νερό. Του έχω δώσει την ελευθερία να επιλέξει, μπορεί ν' απλώσει το χέρι σε όποιο προτιμά. Παρατηρώ κάθε μια από τις πράξεις του. Σημειώνω τη συνειδητή και άμεση ειλικρίνειά του απέναντί Μου και τη συνειδητή και άμεση ανειλικρίνειά του απέναντί Μου. "Βιάσου να έρθεις κοντά Μου και θα ξαναζωντανέψω τη φλόγα σου. Η μικρή φλόγα που απόμεινε μέσα σου είναι έτοιμη να σβήσει! Σε αγαπώ με μια Αγάπη αιώνια και το Έλεος Μου είναι απέραντο. Έχεις την εύνοιά Μου."

    Πολλοί από σας λένε σήμερα: ας φαμε, ας πιούμε σήμερα, αύριο θα είμαστε νεκροί. Μην ξεγελάτε τους εαυτούς σας... συνέλθετε και αντικρίστε Με, το Θεό σας. Όποιος υπακούει στο Νόμο Μου, Με αγαπά και όποιος ζει μέσα στην αγάπη, ζει ενωμένος με Μένα. Δεν χρειάζομαι τους φιλοσόφους και τους σοφούς της εποχής σας, ούτε τους διδασκάλους, χρειάζομαι την αδυναμία ... τη φτώχεια... την απλότητα... Να, έρχονται οι μέρες που θα βάλω το Νόμο Μου μέσα στις καρδιές σας. Έρχομαι σ' αυτόν τον καιρό του Ελέους να προετοιμάσω τα έθνη και να σας υπενθυμίσω ότι μπορώ να καθαρίσω τον εσωτερικό σας εαυτό από ακάθαρτες και νεκρές πράξεις που μπορεί να σας οδηγήσουν στην αιώνια καταδίκη. Αλλά η καρδιά αυτής της γενεάς έχει σκληρύνει και μολονότι μιλώ στα έθνη φανερά, πάλι δεν θα Με ακούσουν. Έλα, πάρε το σταυρό σου και ακολούθησέ Με. Ευλογώ κάθε βήμα που κάνεις. ΙΧΘΥΣ



    Προσκάλεσα στο γαμήλιο δείπνο Μου πολλούς αλλά ελάχιστοι είναι πρόθυμοι να έρθουν 2, σας λεω λοιπόν: πηγαίνετε τώρα στους φτωχούς! Πηγαίνετε στους τυφλούς! Μερικούς θα τους βρείτε νεκρούς, μην ανησυχείτε όμως, θα τους αναστήσω. Σας σήκωσα όλους και θα σηκώσω ακόμη πιο πολλούς, πηγαίνετε λοιπόν στους φτωχούς και στους αρρώστους και βεβαιωθείτε ότι το Σπίτι Μου θα γεμίσει. Αυτοί που ήταν πρώτα καλεσμένοι στο δείπνο Μου κι όμως αρνήθηκαν να έρθουν, ας εκπλαγούν βλέποντας τους τυφλούς με την όρασή τους και τους φτωχούς, πλούσιους με τη Γνώση Μου! και τους νεκρούς αναστημένους στη Ζωή!

    Ευημερήστε στα Πλούτη Μου για να μη μαραθείτε! Μείνετε σταθεροί και εργασθείτε για τη Δόξα Μου... Παιδιά Μου, σβήστε τον εγωισμό σας. Η Βασιλεία Μου πλησιάζει. Γίνετε ζηλωτές και ακολουθήστε το Λόγο Μου. Φυλαχθείτε αγνοί και μάθετε να σβήνετε το εγώ σας, ώστε το Πνεύμα Moυ να φυσήξει μέσα σας. Σας διάλεξα, άγγελοί Μου, όχι γιατί το αξίζετε, αλλά γιατί είστε φτωχοί και άθλιοι. Δοξάστε πάλι το Όνομα Μου με το να συναντιέστε για να Με υπηρετείτε. Να είστε δραστήριοι σε όλα τα καλά έργα. Είμαι μαζί σας συνεχώς. ΙΧΘΥΣ
    ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΩ ΝΑ ΦΘΑΡΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΟΥ
    ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ


    http://www.tlig.org/el/messages/626/

    - Γράψε τούτο: "Μακάριοι όσοι είναι καλεσμένοι στο γαμήλιο τραπέζι του Αρνίου." 7 H Βασιλεία Μου έχει ήδη αρχίσει μέσα σε πολλές καρδιές. Νυμφεύθηκα αυτές τις ψυχές και τις έκανα καινούργιες 8 και σας λεω: Το Πνεύμα της Αλήθειας Μου θα συνεχίσει να πλημμυρίζει ολόκληρη την πλάση Μου και να πολιορκεί τη μια Πόλη μετά την άλλη 9, και τις αισχρότητες, τις κακίες και όλες τις ακαθαρσίες που θα βρεθούν στο εσωτερικό τους, Εγώ, με το Ίδιο Μου το Χέρι θα τις ξεριζώσω. Θα ξεριζώσω όλ' αυτά που φύτεψε η Αφροσύνη με τη Φωτιά που θα στείλω από τον Ουρανό. Κόρη Μου, οι πρώτοι Ουρανοί και η πρώτη γη θα εξαφανιστούν 10 και ο κάθε ένας από σας θα ανακαινιστεί με την Αγάπη του Αγίου Μου Πνεύματος. Θα αλλάξω την όψη αυτού του κόσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή