Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Άγιος Σιλουανός ο Αθωνίτης “Δεν μου είναι αρεστά τα έργα σου”

Άγιος Σιλουανός ο Αθωνίτης “Δεν μου είναι αρεστά τα έργα σου”

silouanos-panagia
“Το γνώρισα αυτό εκ πείρας. Δεν ψεύδομαι , λέω την αλήθεια ενώπιον του Θεού , ότι γνωρίζω εν πνεύματι την Άχραντο Παρθένο.
Δεν Την είδα , αλλά το Άγιο Πνεύμα μου έδωσε να γνωρίσω Αυτήν και την αγάπη Της για μας. Χωρίς την ευσπλαγχνία Της η ψυχή μου θα είχε χαθεί από πολύν καιρό.
Εκείνη , όμως , ευδόκησε να μ`επισκεφθεί και να με νουθετήσει , για να μην αμαρτάνω. Μου είπε : ” Δεν μου είναι αρεστά τα έργα σου” .
Τα λόγια Της ήταν ευχάριστα , ήρεμα , μειλίχια , και συγκίνησαν την ψυχή .
Πέρασαν πάνω από σαράντα χρόνια , αλλά η ψυχή μου δεν μπορεί να λησμονήσει εκείνη την γλυκειά φωνή , και δεν γνωρίζω πώς να ευχαριστήσω την αγαθή και σπλαγχνική Μητέρα του Θεού.”

Άγιος Σιλουανός ο Αθωνίτης
Πηγή:agiabarbarapatras.blogspot.gr 
  diakonima.
http://amethystosbooks.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου