Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Γέροντας Σωφρόνιος Σαχάρωφ.





Σέ δύσκολες στιγμές, ὃταν ἀποτύγχαναν ὃλες οἱ προσπάθειες νά συμμορφώσω τίς ἐκδηλώσεις τῆς ζωῆς μου πρός τήν εὐαγγελική διδασκαλία, συνέβαινε νά προσεύχομαι μέ τόν ἑξῆς τρόπο:

"Ἒλα καί κάνε Σύ ὁ ἲδιος μέσα μου τό θέλημά Σου. Τά προστάγματά σου δέν χωροῦν στή στενή μου καρδιά, καί ὁ πεπεραρμένος νοῦς μου δέν συλλαμβάνει τό περιεχόμενό τους..Ἂν δέν εὐδοκήσεις Ἐσύ νά κατοικήσεις μέσα μου, τότε ἀναπόφευφκτα θά ὁδηγηθῶ στό σκοτάδι..Γνωρίζω πώς δέν ἐνεργεῖς διά τῆς βίας, ἀλλά Σέ ἱκετεύω: Ἒλα μέ ἐξουσία στόν οἶκο μου, καί ἀναγέννησέ με ὁλόκληρο. Μετάβαλε τό καταχθόνιο σκοτάδι τῆς ὑπερηφανείας μου στήν ταπεινή Σου ἀγάπη. Μεταμόρφωσε μέ τό Φῶς σου τή διεφθαρμένη φύση μου, ἒτσι ὣστε κανένα πάθος νά μή μείνει μέσα μου ἱκανό νά ἐμποδίσει τήν μετά Σοῦ ἒλευση τοῦ Πατρός Σου (βλ. Ἰωαν. ιδ' 21-23). Κάνε με κατοικητήριο τῆς ἁγίας ἐκείνης ζωῆς, τήν ὁποία Σύ ὁ ἲδιος ἐπέτρεψες νά γευθῶ ἐν μέρει...Ναί Κύριε, Σέ ἱκετεύω, μή μοῦ στερήσεις τό σημεῖο αὐτό τῆς ἀγαθότητός Σου".

https://www.facebook.com/SophronySakharov?hc_location=timeline

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου